Tuffar på

Livet tuffar på. Jag försöker också och igår fick jag med min min älstaste, gamla vän Lisa på promenad på kvällen.  Tänk att vi har känt varandra i 27 år, lite till och från. :) Vad gammal man känner sig när man tänker så.

Det är inte för inte som hon är gudmor och fröken Pralin och min brudtärna. Någon som finns där i vått och torrt. Att alltid lite på. Underbart, och just det där att ha någon som känner en sedan barnsben, som man delat så mycket med. Första kärleken, stormande förälskelser, krossade hjärtan, glädje, kalas, olyckor, flytt, resor, barnafödlar och allt där emellan. Det är värdefullt och sägs nog allt för sällan...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är bäst!

Puss

2009-10-12 @ 17:37:17
Postat av: Lisa

Ser fram emot att bli gammal med dig... Kommer du ihåg när vi var och såg Mamma Mia? Det är ju såna vi ska vara när vi blir gamla på riktigt :D

2009-10-12 @ 17:40:28
Postat av: ida

vad gullig du är! Blev nästan lite tårögd!



2009-10-12 @ 17:48:59
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Therese W

Jättefint! Ta vara på varandra! Varma Kramar till er båda<3

2009-10-12 @ 19:27:08
Postat av: Thessan

Vänner ska man vara rädd om!

2009-10-13 @ 06:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0