TGIF

Inte för att det spelar mig så stor roll vilken dag det är, men det är nog ändå en liten speciell känsla över fredag. Man vet att man inte behöver ställa klockan 6.30,( barnen väcker en ändå ;)) och upp för att serva och tjata iväg barnen.

Vi blev bjudna på middag hemma hos mamma o pappa. Vi ahde planerat en tacokväll med familjespel. Vi köpte TP med barn och vuxenfrågor som vi tänkte inviga. Men det är inte helt fel att få middagen lagad.

Jocke hade varit och storhandlat idag och köpt färska räkor som vi åt till IDOL nu ikväll. Linnéa satt med och skalade. Hon börjar bli så stor nu. Man märker nästan för varje dag hur hon känns äldre på något sätt.
Alice försökte tugga på en baugette men framtanden är så lös så det funkar inte riktigt. Trodde nog att den skulle ryka ikväll, men hon somnade i mitt knä med tanden kvar i munnen.
Hon är så stor så jag skulle aldrig orka bära ner henne. Jocke fick göra det, annars hade jag få leta fram en pulka och dra henner ner för backen runt huset och in via baksidan. (Jag brukar skoja med henne om att det är så jag får göra när hon somnar nu när hon är så stor.)

Nu ska jag kika igenom bloggarna innan jag kryper ner under täcket i mitt kalla sovrum.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kanske en trög fråga men vad betyder rubriken??

2009-10-03 @ 12:32:21
Postat av: Frida J

Tina ingen trög fråga; TGIF= Thank God its friday :)

2009-10-03 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0