Lördag

Barnen vaknade tidigt så klart, det hör liksom helgerna till. Och Elias har sovit i vår säng. Det händer aldrig, så när han vid midnatt ville till mammas säng hade jag inte hjärta att säga nej. Dessutom trodde jag att klockan var 4-5 eller så. Och eftersom man är så ovan att ha honom där har jag kanppt sovit, men mysigt ändå att kunna ligga och gosa.

Till frukost idag gjorde jag äppelpannkakor som åts med mormors hemgjorda äppelmos. Gott!

Nu har jag en gryta på spisen med kyckling för mitt biddrag till den stora mamma/barnträffen ikväll är kycklinglasagne.

Männen ska träffas ca 15 st hemma hos Idas David och då träffas vi mammor med barn hos Lisa för ett knytkalas och lite umgänge. Ska bli jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad roligt!

Själv ska jag mer ha barnträff här hemma, ska passa syterbarnen så jag och 5 barn ska ha myyss ikväll=)



Ha det så skoj!

2009-10-03 @ 12:31:03
Postat av: Angelica

Låter ju bara hur mysig som helst!

2009-10-03 @ 13:34:51
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: lisa hanfelt

Mysigt att ha en mamma barn träff. Ha så kul och din kyckling lasange blir nog toppen god. Läste din kommentar och vi är bara upptagna på fredag så det går bra de andra dagarna mitt förslag är mån. Vi kan ju höras i morgon och se om det funkar att ha en träff för både barn och oss.



Krammisar Lisa

2009-10-03 @ 14:08:35
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Angelica

Fin design!!!

2009-10-04 @ 10:07:08
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0