Hade en plan

Och den var så att jag ahde tänkt dra på oss regnkläder och gå ut efter allt röj efter bullbaket. Men luften gick ur mig totalt och det känns som om jag vill somna bara. Trots att jag ahde sovmorgon idag. Ända till kl 8.15. Borde man vara utvilad?

Nä, det blev ingen utgång. Sitter och tittar på flickorna som frivilligt gick ut. Gott, då får ialla fall de luft. Elias fick frisk luft 3 timmar ute i vagnen, så honom går de tingen nöd på. Men jag som behöver den orkar inte. Imorgon, då ska jag ut om de så regnar!

Nä, jag får nog göra ett försök med en kopp kaffe, annars håller jag mig inte vaken till Idol startar. Tror att jag och tjejerna ska mysa och se det i sängen. Gissar jag rätt sover vi i paus nr 2.

Vad ska man göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0