Bara att sätta igång!

Söndag idag, det betyder pannkaksfrukost. Så det är väl bara att sätta igång, för idag är det mycket att göra.

Linnéa ska på fotbollsträning och Jocke ska vara tränare idag.

Och Alice ska ha sitt tjejkalas idag. Själv undrar jag över hur många som faktiskt kommer att komma. Varför kan inte folk ringa och tala om OM de kommer eller ej. Jag tror att det är 6 st som ringt, så kanske det blir ett litet kalas, eller så dyker de upp ändå.  Vi får se.

Ialla fall ska det bli rosa potatismos med prinsesskronor i. Jag ska fota så ni får se.. Och en High school musical-tårta. Kommer bli toppen!

Tror att hon kommer få en stor glugg för den andra tanden framme ryker nog i dag.

Näpp, nu är det fram med två stekpannor och sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit, hur orkar du??? Jag hade svårt att bara släpa in mig i duschen nyss...

2009-10-11 @ 08:54:32
Postat av: Maggan

Två stekpannor! vad smart att jag inte tänkte på det när jag var dagmamma, man kanske inte är så smart, men jag är glad och nöjd ändå. Hoppas Alice får det roligt.

2009-10-11 @ 12:20:02
Postat av: Tina

Pannkaksfrukost är GOTT, det blir det här hemma med ibland när mannen är på det humöret;)

2009-10-12 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0