Packa kanske?

Man kanske skulle går ner och börja lägga fram lite inför resan då kanske? Börja se vilka kläder som ska med. Vad ska man ha till stranden och vad ska man hitta på till kvällen?

Tänk vad skönt att bara packa för en person! Antagligen kommer det säkert bli en proppfull väska ändå. Men jag behöver inte tänka på blöjor, välling, mediciner (annat än immodium och alvedon) leksaker osv...

Men hur ska jag klara av att vara utan min bäbis i en vecka?

Igår hade jag spvmorgon och när jag kom upp vid 9-tiden fick jag så mycket kramar och kärlek för han hade saknat mig sååååååå. ;) Då började jag nästan gråta när jag tänkte på 8 dagar ifrån honom. Tjejerna är ju mycket större så där är det inte lika jobbigt, även om jag såklart kommer sakna dem med.

Men jag vet att det kommer bli toppenkul, så en vecka får man bara bita ihop och sakna och längta efter sina kära. Komma hem förhoppningsvis brun och utvilad med mycket roliga minnen i bagaget.

Nä, ner i tvättstugan och sätt igång med packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0