Ljungskilebor!

Har ni hört att det numera finns ett luchalternativ till pizza i byn?

Fick tipset från Anna om att det fanns ett Sushi-ställe på Anfasteröds camping som har hemkörning och annan god mat. Surfade in och hittade att han har olika teman varje vecka. Denna veckan är det Thailands-tema och maten verkar toppen både imorgon och på onsdag. Vet inte vilken dag jag ska välja så det kan kanske bli en beställning både tis och ons. :) Perfekt nu när Elias är sjuk och Jocke borta. Kan skämma bort mig med lite hemkörd mat kanske.
Riktigt sur att jag missade förra veckan då det var Indien-tema som jag älskar indisk mat. Men men...

Ialla fall måste det vara toppen för tex Lisa och andra som jobbar i byn, när han kör ut maten. Riktigt bra koncept tycker jag och jag hoppas att alla Lje-bor beställer så han överlever här. SUSHIYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0