Kommentarer som värmer

Vill bara att ni ska veta att det är toppen när ni kommenterar inläggen. Det värmer lite gott i höstmörkret när man ser att ni läser, tar en minut och skriver en rad i kommentarerna.

Idag var det riktigt värmande och stärkande att läsa en kommentar från en gammal vän under reseinlägget. Anna-Maria, tack!
Jag ska abslout njuta av semestern. Det svåra är nog att själv se att man faktiskt är värd det. Att lämna kvar knattarna i hösten. Men det är välbehlvt att få liten paus nu känner jag. Även om det smärtar lite eftersom man vet att de också hade velat åka. Men, men jag ska tänka på MIG, ladda mina batterier och komma hem som en pigg, glad och utvilad mamma. Sedan kan man ju hoppas på en extraslant från någonstans så man kan resa med familjen nästa år. Vi drömmer om Thailand.... Tänk vad skön att sitta i sanden och se tre lintottar leka, bada och snorkla där.

Ååååååå jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0