Julemys

Skickade upp Jocke på vinden för att hämta ner alla julsaker. Och passade på att gå upp jag med för att leta leksaker. Jag har gått och tänkt på brio tågbana ett tag nu och till slut hittade jag den, och en massa andra grejjer! Tex en massa vinterskor från tjejerna som Elias kunde ha,  som jag trott varit borta. Men nu finns det byte ialla fall. ;)

Så hela denna dagen har gått åt till att ta fram adventsljusstakar, stjärnor till fönstrena, hängt upp julgardiner i ett fönster, dammat och piffat för julen.

Nyss kom min goa pappa med massor med amaryllis så jag fick välja och ta de jag ville ha. Tyckte att fyra fick räcka, så nu måste jag slänga en massa blommor/växter för att få plats med nya och stakarna.

Jag har hunnit med att slå ina alla julklappar med. Jag var ju på Ullared igår och handlade massor! Så jag är i stort sett färdig med julklapparna med. Gud vad den här julen blir bra! ;) I år ska jag ta tag i adventsfika med. Förrförra året bjöd jag nära och kära på adventsfika. Bakade pepparkakor, lussebullar och en massa gott julgodis och så fikade vi tillsammans. Då tänkte jag att det skulle bli en tradition. Men så kom ju kökrenoveringen förra året, men i år, då ska det bli av igen! Inte nu till första advent, men till andra hoppas jag!

Fick härlig julstämning när jag gick här och pysslade med min nya skiva på hög volym...

Några riktigt bra julsånger, men det var många jag hade hoppats skulle vara med, men men det är inte lätt att få allt. Får komplettera med fler.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får spotify:a så får du det du vill ha :-)

2009-11-26 @ 21:06:53
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0