Godmorgon!

Har en mysig lördagmorgon. Jag ligger i sängen. Har varit uppe och kokat kaffe och tog med mig välling och datorn ner. :) Detta är kvalité! Ligga i sängen med kaffe, surfa, pussa på den vällingdrickande godingen intill som tittar på tv. (Nä det är inte Jocke. Han ligger ett snäpp bort med en kudde över huvudet!)

Vi hade en härlig kväll vi hade igår. Maten var underbar och efterätten med. Vi såg på idol tillsammans innan de åkte hem, ungarna somnade i vår säng och jag var inte vaken till kl 22 än gång.

Jag och Elias har blivit lite förkylda, men förutom lite snuva är vi pigga och glada.

Idag är det avslutning med gymnastikföreningen. Julavslutningen ser tjejerna fram emot hela året. Alice grupp ska vara troll och Linnéa ska göra en dansuppvisning. Så 11-13 är vi bänkade i gympasalen med medhavd fikakorg. :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Jag skall ägna min dag åt att jobba med Bg ungar. Kul att får jobba emellanåt och jag har en fantastik man som tar alla troll själv. Ha så kul på uppvisningen...



Lisa

2009-11-28 @ 08:29:26
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Angelica

Eftersom jag är sist av alla så är det adventspynt som gäller idag, kalas för POntus och sen hockey för grabbarna.

2009-11-28 @ 09:23:36
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0