Vilken dag!

Perfekt dag att fylla år på! Solen skiner och det är högsommarvärme. Vi brukar ha fint väder på Linnéas födelsedag. Och grattis till ännu en liten flicka född på denna dag; Linda & Robert fick en lite docka idag. Grattis!

Nu blir det många bilder från dagen. Förrsten så blev tårtorna vansinnigt goda, om jag får säga det själv. ;-)


Huvudpersonen; Världens finaste 8 åring!


Tjejerna väntar på gästerna. (Notera de nya fina stora ringarna i öronen!) Alice har köpt likadana till oss alla tre. ;-)


Fina kalastjejen med vattenpickan i högsta hugg.


Vattenkrig bröt ut! Till slut kastade Jocke en hink vatten på henne.


Småkillarna leker i lekstugan.


Killsnack på trappen. (Elias och kusinerna Andreas o Adam)


En härlig bild på Alice som poserar med olika känslouttryck. Tokunge!

Vi avlsutade dagen med en pizza på altanen, jag och Alice alldeles nyss. Linnéa åkte med mamma o pappa hem. Hon har velat det hela helgen, så idag fick det bli.

Själv ska jag ta en dusch och sedan lägga mig på soffan och kolla finalen i Robinsson.


Kommentarer
Postat av: lollo

aaa härligt med en fin dag för er idag :) tack för den goda tårtan !! är så glad i dig min vän . kram

2009-05-30 @ 19:51:58
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0