Söndags-trött

Nu har barnen lagt sig, tävttmaskinen i full gång. Likaså diskmaskinen. Nu är det snart soffdags för mig.

Det har varit en lugn söndag. Vi 11-tiden hämtade vi Linnéa, lämnade av Elias hos mamma och pappa. Mamma ville låna honom lite. Han älskar att gå runt och grejja där hos dom.

Sedan lämnade jag av tjejerna hos fam. Hanfelt för en hel dags lek. Hämtade dom igen vid 18-tiden.
Under tiden åkte jag till Torp en sväng, sedan hem till ma o pa för att hämta Elias men fick lite mat också. Sedan åkte vi hem och vilade en stund. Så kom Brynja och Lollo på en kopp kaffe.

Så var denna dagen över.

Qviding fick ett poäng med sig från Sundsvall och nu har de en lång resa hem. Hela natten så han är väl hemma i morgon  fm någon gång.  Det var fördelen när han spelade i Hammarby; bättre resor. Då flög man eller åkte tåg när det var långa bortamatcher. ;-)
Men det är säkert mysigt att åka buss med. *hihi* Han har ju datorn med sig och kan se lite filmer.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Här hos oss är det ungefär samma läge. Disken i full gång barnen sover nästan bara Neo som ligger och pratar i sängen. Nu är det dags för att plantera det jag fick av farmor klimatis och krusbär sen är det kvällsmat för mig och gubben och en film i kväll. Vi har haft en trevlig dag med dina tjejer. Lisa med familj.

2009-05-10 @ 20:39:05
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

KUL att du stannar, gillas =))



Ja men kanon, då ses vi här via bloggarna då =)



//



www.alexandrastyle.se

2009-05-10 @ 20:58:48
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: suss

Har haft funderingar på den boken! Tror inte det hjälper med skrämsel eller nikotinhjälpmedel, som många håller på med. Jag måste "övertyga" min hjärna :)

Ha en bra dag!!

2009-05-11 @ 09:17:19
URL: http://sussblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0