Smärta



Fråga mig inte vad jag har gjort för det vet jag inte själv. Men jag har så ont att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.

Det är faktiskt lite läskigt att det kan göra så här ont. Jag skulle faktiskt kunna sätta mig och gråta så ont jag har. Inget hjälper heller. Jag lindade den nu för att se om lite stöd och värme känns bra, men nja. Ingen mirakulös skillnad. Och jag som ändå fick MVG i att linda i USKA-utbildningen! Fick stolt visa upp för hela klassen hur man gör. Inte dåligt va? ;-)

Antar att detta har att göra med hälen som jag hade problem med för ett tag sedan. Det är värst i hälen men det strålar både fram, bak och upp. Det känns lite som ständig kramp.

Kommentarer
Postat av: Linn

NU går du och kollar upp vad det är med foten ! Det låter inte bra alls, vi skall ju shoppa den 5 juni! Krya på er

kram

2009-05-25 @ 15:35:02
Postat av: Jessica Mörtsllem

Aj då! Du kanske skulle kolla så du inte har fått hälsporre eller något?? Men linda du och ha benet i högläge! Ja det där med linda ben är jag också en fena på=)( Måste ju skryta lite) Fick väldigt mycket beröm av våran överläkare på avdelningen. Då blev jag glad. Men det är klart efter snart 9 år som uska vore det väl tokigt om jag inte kunde=) Krya på fossingen vännen

2009-05-25 @ 20:33:33
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0