Ska jag bli sjuk?

Har känt mig lite halvkonstig i kroppen, precis som innan en förkylning ska bryta ut. Så känns det ju ibland men på mig vänder det ofta dagen efter, så jag hoppas att det är så denna gången med. Men jag tror nog att det kan bli en förkylning av detta.



Alice gillar  att fota så här kommer en bild på Prinsen och hans mamma. :)

Idag blir det nog tidigt i säng känner jag. Jocke åker till Sundsvall imorgon bitti och kommer inte hem förrän måndag, så det blir en lite seg helg, speciellt om jag inte känner mig så frisk.
Det är golf med tjejerna imorgon, då ska en förälder finnas tillgänglig för Alice grupp. Får hoppas att det inte regnar ialla fall.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Tina

Så fina ni är!



Jobb hela helgen för mig..:(

2009-05-08 @ 20:40:08
Postat av: Brynja

Åh så söt han e den lille prinsen! Nu va det bra längesedan man busade med dina gose barn, abstinens. Nu e jag i Karlstad och leker med mamma, det blir golf för hela slanten i helgen. Kram Kram B

2009-05-08 @ 22:48:07
Postat av: Jessica Mörtsllem

Tack Frida för dina fina ord och omtanke- nu kom mina tårar.. Det var väldigt fint skrivet av dig!

Konstigt det där men jag har bara berättat en del -kunde ju ha berättat mycket mycket mer.

Vi har tittat på kort och jag har pratat lite men så har det inte blivit så mycket..



Nu när i alla fall Tova förstår mycket mer så ska vi prata mycket mera om det.Tova och Evelina har ju varit med efter att barnens farfar gick bort och de till och med såg honom död.

Vi var med efter att de på begravningsbyrån kom och la honom i kistan. Senare var det ju begravning och då var de också med. Jag fick lära mig av en präst på en kurs jag gick med jobbet,(" Våga vara nära Döden" hette kursen)att man aldrig skulle utestänga barn. Utan låta de vara delaktiga ifall de visar att de vill. Nyttigt det där.. Nu får du krya på dig och ta det lugnt så att du inte blir sjuk.. om du kan;)Jättefina är ni på kortet- och en duktig fotograf-kanske framtidsyrket för Alice? Här blir det inte många knop gjorda i helgen- ska ju ladda mig inför jobbet på måndag :0 S Mycket kärlek och värme tillbaka till dig vännen- kramisar i tonvis





2009-05-08 @ 23:07:55
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0