rosa drömmar

Idag åkte vi till Överby, Linnéa mamma och jag för att leta födelsedagspresenter.

Hon önskar sig bara kläder och skivor och kläder är lite svårtatt köpa utan henne numera. Jag vet ju vad hon gillar (för det mesta) men passform är svårt. Och på henne är det hopplöst att hitta kläder som passar. Byxor är ett stort akut behov nu, när alla börjar bli för korta. Och ju längre hon blir desto svårare. För när byxlängden ökar så gör även rump-och midjemåttet det med, fast bara på byxorna, inte på Nea.

Men detta köpte jag åt henne. Så fin hon ska bli!! Perfekt till skolavslutningen kanske. Och kalaset.


Cardigan x2, linne och klänning från Cubus. Och jeansleggings från Lindex.
Mamma köpte 2 par jeans, linnéa, klänning där med till henne. Sedan fick hon ett par fina skor medfrån Din sko. Så hon var så nöjd!

Hon ska glömma allt nu, för det ska slås in sa hon. ;)

Kommentarer
Postat av: ida

Haha... hon berättade på matchen att ni varit i Trollhättan och köpt presenter till henne. Men när jag frågade vad hon hade fått så sa hon:

- det har jag glömt!



:-)

2009-05-24 @ 19:44:23
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: L

Riktigt fint var det!! Skulle jag vilja ha =)

2009-05-24 @ 22:56:49
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Frida Jensen

Ida: Ja hon är för rolig. Hon skulle glömma det och då gör hon det. ;)



Lena: Ja, jag med!! Superfint.

2009-05-25 @ 06:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0