Resa bort?

Satt med grannen Jennie i solen igår och så drömde vis om att ligga på en strand långt bort och så säger våra män att de tycker att vi ska boka en resa. Så nu planerar vi för en restresa om ca 1½ vecka!!!!!

*gulp* Jag har sån beslutsångest så jag håller på att dö!
Det hade ju varit underbart skönt att få en vecka med sol och bad, läsa böcker ta ett glas vin på balkongen och bara vila i en hel vecka. Men förstår ni hur jag kommer att längta efter barnen. Jag vet allvarligt inte om jag kommer kunna åka av den anledningen.

Jocke säger att jag ska åka, passa på nu för tillfället kanske inte kommer tillbaka och att han löser det hela i en vecka. (hur fasen han nu ska göra det men jag antar att hans pappa hjälper till.

Å jag vet inte hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart ni ska åka:)passa pååååå..

2009-05-02 @ 18:49:33
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: lollo

jaa klart du ska åka hjärtat!!(men om du ändrar dig så bokar vi en resa till hösten direkt!!)

2009-05-02 @ 18:50:40
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Erica Wallenius

Åk nu för sjutton!!!!:) Det är ju bara för en vecka! Fast jag vet ju hur det känns att lämna barnen,men Jocke klara det säkert!! Åtminstone uppskattar han dig dubbelt mera efter att du varit borta. Karlarna har ju för det mesta inte svårt att åka iväg o lämna barn (och fru) men vi kvinnor....suck!

2009-05-02 @ 18:53:44
Postat av: Tina

ÅåååååKkkkkkk!! ;)



































2009-05-02 @ 20:53:49
Postat av: Therese

Tycker absolut att du ska åka.

2009-05-02 @ 22:02:29
Postat av: Anna T

Jag tycker du ska åka! Ta vara på chansen att få komma bort och bara rå dig själv lite. Självklart kommer du sakna dina barn, det är ju det vi föräldrar gör så fort man är ifrån dem. Men tänk vad härligt att bara få vara och slappa på en strand njuta av en drink och sova ut hela natten.

Och för mannen din att bara få vara själv med barnen en tid. När jag var i LA saknade jag Leon så jag blev tokig, samtidigt njöt jag av att bara vara Anna som kan hitta på sina galna upptåg utan att i första hand vara mamma en vecka...

Micke njöt av att få vara bara han och Leon.

Kram kram

2009-05-03 @ 08:33:18
Postat av: Lisa

Om ni inte åker nu så kan vi väl försöka åka till hösten? Då skulle jag nog kunna åka med! Kram

2009-05-03 @ 11:44:50
URL: http://lisajagdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0