Ja just det

Min man är stekhet, eller iskall (beroende på hur man väljer att se det.) i sin fotboll nu. Kul för den gamle gubben! ;-)

Vinst igår med 3-1.



"Qviding har en mittback vid namn Joakim Jensen. En rutinerad lirare som är iskall med bollen. Att han kan dunka in frisparkar hade jag hört talas om och i bortamötet mot Norrköping fick jag beskåda det med egna ögon, en riktig delikatess. 

Straff! -Det skall vara straff domaren, hördes från skilda håll när Fuad revs ner på strafflinjen men domaren väljer frispark i den 75.e minuten. Joakim Jensen kliver fram och nu fick hemmapubliken se vad den gubben kan. Ett svårt läge, lite för nära men inte för Jensen som läckert knorrar in den vid närmsta stolpen. Saken var klar. Qviding skulle äntligen besegra Ängelholm efter de senaste triumferna från 2007. En skalp, för Ängelholm är ett lag man skall ha respekt för, åtminstone har jag det. Laget har gäckat alla lag de mött i serien och jag tror att de kommer att ligga i toppen innan säsongen är över, om de inte sjunker efter förlusten mot Qviding vill säga. "

( svenska fans )

Kommentarer
Postat av: Brynja

Hej hej allesammans! Har jag fått om bakfoten eller är det inte Elias dopdag idag? Då får jag passa på att skicka massa pussar och kramar till honom! Tänkte jag skulle kommit upp idag och hälsat på, men ett framflyttat styrelsemöte i Uddevalla ikväll skrotade dom planerna.



Kram Kram

2009-05-18 @ 09:32:52
Postat av: L

Åhh vad roligt!! Förstår att du är tokstolt =) GRATTIS till Joakim!!

2009-05-18 @ 09:47:22
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Frida Jensen

Brynja: Ja just det det är fet faktiskt. Hade jag helt glömt bort. Tur att han har sin gudmor som håller ordnning. Du får komma snart!



L: Ja det är kul när det går bra!

2009-05-18 @ 10:44:39
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Tina

Härligt att det går så bra!!

2009-05-18 @ 11:45:57
Postat av: Thessan

Det e din man det där!!!

2009-05-18 @ 12:03:53
Postat av: Angelica

Roligt!

2009-05-18 @ 20:28:12
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0