Gokväll!

Ja det är faktiskt en ganska god kväll. Mycket bättre, men det vågar jag kanppt skriva.

I em efter Elias sovit hade han ingen feber, men var gnällig. Kan bero på att han inte ätit något alls idag förutom välling. Men sedan blev han glad när mormor kom. Hon passade honom och jag åkte med tjejerna på grillkväll på dagis.

Meningen var att mamma skulle med dit, men hon tyckte nog att det såg ut som om jag behövde komma ut. (har sett riktigt sliten ut idag) så det var bra att dra kepsen på huvudet och åka. Hade ingen lust men är glad i efterhand att jag åkte.
Mamma tyckte nog att det var skönt att få rå om Prinsen lite på egen hand.

När vi kom hem hade han själv satt på Mora Träsk dvd och satt fint i soffan och smådansade. Tog temetn för han kändes så sval och skön; 37,7. Så nu äntligen kanske det vänder. Håll tummarna att natten blir lugn.

Hör av mig imorgon efter vi tagit ett nytt crp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillplutten ! fy vad det är obehagligt när de har hög feber, jag ger alltid febernedsätande. Tydligen är panodil bäst för det ger oxå dämpning vid inflammation har jag fått råd till. Han låter som han e på bättrings vägen dock som tur e ! kram

2009-05-28 @ 21:10:19
Postat av: Jessie M

Åh-- håller tummarna att Elias blir bättre! Han såg riktigt skruttig ut-stackars liten! Usch jag känner igen mig så.. Evelina hade så när hon fyllde 1 år! Födelsedagen tillbringade hon i min säng iklädd bara i blöja. Också 40,5. Men det blev Ipren och alvedon som varvades. Sen var vi på Dagson.



Ringde sjukvårdsupplysningen men fick så korkade svar att jag skällde ut efter noter och åkte ner till vc. Krya på E och hälsa övriga familjen:) Kramisa ( ps. mycket att skriva nu när jag inte har varit inne här på ett par dagar. Kram kram

2009-05-28 @ 22:46:11
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars Elias han ser för skruttig ut MEEEN sööt! men man man mår dåligt själv när dom blir så där sjuka, hoppas han är mycket bättre nu, hoppas ni får en bra helg i alla fall, kram på er !

2009-05-29 @ 11:02:41
Postat av: Thessan

Hoppas ni mår toppen idag!!!

2009-05-29 @ 13:43:38
Postat av: Maggan

det är jag som är namnlös hihi!

2009-05-29 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0