Godmorgon!

Lillprinsen har haft hög feber i natt, vilket är lite olustigt, men han klagar inte, den tappre lille. Han är vid gott humör, inte en gnällning. Undrar vem han är lik? ;-)

Uppdatering av foten då. Ringde faktiskt vårdcentralen igår em, men det gav väl inte så himla mycket, men hon tyckte att jag skulle smärtlindra med tabletter och inte gå på foten. (lätt!)
Som tur var så kom min kära mor efter jobbet och hjälpte mig med Elias och så passade hon på att städa nere. Hon är riktigt bra på sånt. Att bara komma och ta tag i saker. Så vi gick där nere och städade, vek tvätt och hade oss medan Kalle o Dala (Jockes gamla vänner) var på toaletten uppe och fixade för inbyggnadstoan.
Jag hade så ont igår, det var nog det värsta jag varit med om faktiskt.

Idag är det lite bättre, gör inte riktigt lika ont, men jag kan inte gå på foten ordentligt. Antagligen är det en inflammation i hälsenan eller en inflammation i en slemsäck. Jag ska avvakta någon timma och se om det blir värre under dagen för iså fall ringer jag och får en tid.

Har precis lämnat Alice på förskolan en stund, men ska hämta henne igen vid 11 för att gå till skolan och träffa fröknarna och kompisarna. Sedan blir det mat i matsalen. Hon ser så fram emot detta!

Ikväll kanske Lisa kommer hit och hjälper mig med de där ostarna. Vi får se.

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Linda H

Aj aj då, du får inte ta ut dig så på promenaderna...

Idag har jag en riktig slappar dag, Filippa är på dagis. Skönt att bara vara ibland.

kram kram

2009-05-26 @ 11:57:01
Postat av: Therese

Är hemma och vabar. Minsta tösen är dålig i magen och stora tösen är sur för att hon måste vara hemma (fast hon verkar också lite hängig, kom nu och ville gå och lägga sig). Får väl försöka greja lite här hemma, om de tillåter ;-).

2009-05-26 @ 12:25:25
Postat av: ida

Mammor e bra att ha :-)



Hoppas ni mår bättre!!!

2009-05-26 @ 16:37:58
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Jennie.K

Hej.Hur mår Elias och du med förresten? Daniel är på kurs så ikväll blir jag ensam i tv-soffan men ibland är det skönt.... Krya på er båda. Kram

2009-05-26 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0