gårdagen

Vi hade en toppendag igår hemma hos Lisa.
Det grävdes hål, byggdes lite staket, vi lekte, kastade boll, umgicks och grillade/åt god mat. Mycket trevligt och toppenbra väder.

     

Vi åkte hem vid 20 för vi var rätt trötta allihopa. Jag slappade i soffan och fick gå och lägga mig direkt efter Robinsson. Jocke somnade i Linnéas säng vid 21. :-)

Nu är tjejerna på kalas, Elias sover och jag ska koka mig en kopp kaffe. Njuta av lugnet innan det är dags att börja körningarna med hämtningar. ;-)

Kanske kommer Linn och Filippa på besök? Det var någon visning idag.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Sitter här proppmätt efter en god laxmiddag efter ditt recept, tack för den från mig och min gubbe Anders, den var jättegod. Kramis. Maggan

2009-05-17 @ 20:17:52
Postat av: ida

det var väldans vad din make spottar in mål!!! :-)

2009-05-17 @ 20:22:36
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman !

Tack för en härlig eftermiddag, ser fram emot att ha er här den 5 juni har skrivit in det i kalendern nu( skall försöka ta ledigt hela dan )

Vi höres snart kramen

2009-05-17 @ 20:46:05
Postat av: L

Mysigt ni ser ut att ha haft det!! =)

2009-05-18 @ 09:49:35
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0