Gamla bilder

Fick ett mail av vår gamla vän och granne Maria, från tiden då vi bodde i Sthlm. Hon mailade några fina gamla bilder. Tänk vad tiden går fort...



Här är en från Emaus, måste varit när vi var hemma och hälsade på alla. Maria är från UA. Och med på bilden är hennes Sebastian. Och kolla smala mamman i bakgrunden! ;-)



Och här är fina Maria med också!



Snälla Moas o Wilmas pappa tog med både Alice och Linnéa till golfen, så jag kunde vara hemma med Elias. Han sov i över 2½ timma förrut så jag fick väcka honom för att se om han var ok. Men det är han allt. Lite rosslig, men annars ok. Det kommer säkert att vara så här ett tag nu. Bra på dagarna och sämre på nätterna när man slemmar igen. (oo mysigt ord!)

Men det var nog riktigt bra att vi kunde slippa golfen och ladda honom för kalaset istället.

Nu har jag blåst lite ballonger och det är nog det värsta jag vet. Tror jag hållerpå att svimma varje gång. :-) Och nu stor potatisen och kokar. Mos och korv blir det idag. Måste bottna med lite innan tårtan. Ska bli spånnande att smaka den.

Fick förresten slängt mig ner till byn för att köpa en morsdag-present. Jag hade heöt glömt av att jag också har en mamma att fira! Men nu är det gjort.

Hur blir det för er mammor imorgon? Blir ni firade?
Jag har ingen förhoppning om att min familj ens vet om att det är. Så här blir det nog en helt vanlig morsdag.

Kommentarer
Postat av: ida

Tror inte David har koll på att det är morsdag i morgon! Men det ska jag allt påminna han om ;-)



Jag åkte ner till Resteröds och köpte ett par shorts till mamma hon ska få i morgon!



Dom har utförsäljning idag och i morgon! Mycket grejer och billigt så åk dit om du vill fynda!

2009-05-30 @ 11:49:36
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tänk vad tjejerna var små, känns så långt bort men ändå nära! Du har iaf världens finaste barn, love U all!

Puss och tack för ett super mysigt kalas :-)

2009-05-30 @ 21:02:15
URL: http://lisajagdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0