Frukost på landet

Idag satt jag och pratade med Lisa tidigt imorse på telefon, så jag tänkte att vi kan ju lika gärna åka dit.
Så vid kl 9 var vi där. Barnen lekte, vi pratade och hade det mysigt och så åt vi frukost tillsammans innan vi åkte hem igen.

Elias höll sig vaken till 11.30 så idag blir det en sov-omgång. Det är väl egentligen idealet numera, men det funkar ju oftast inte eftersom jag alltid måste hämta barnen när han då skulle sova. Men snart är det sommarlov och inga tider att passa. Gott!

Här är en liten kille i stora tofflor.


Tror att jag ska skriva en önskelista. Kanske lagom till mors dag?
Ja det ska jag göra. Mina barn kanske läser min blogg. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0