Fotbollskväll

Nu laddar jag inför matchen ikväll. Har rört ihop dippen till chipsen. Ölen är på kylning och humöret på topp. Idag blir det en skräll; Qviding slår Mjällby!

När jag tänker på det så är detta antagligen den enda matchen jag faktiskt kan se. Om jag tänker taktiskt så lägger jag Elias innan avspark, sätter på en film och serverar tjejerna lite godis och sedan sätter mig för att titta på matchen. Det finns faktisk en chans.

Live-matcher är ju kass för mig, då är det bara passa barn som gäller, så ikväll ska jag se fotboll.

Det känns lovande när man ser dessa vackra mål från förra matchen. Alla tre är riktiga prakt-mål. (Jockes snygga frispark är nr. 3)

Kommentarer
Postat av: Tina

OjOj vilken man du har!! Tittade lite på matchen och nu blev han tom intervjuad..=) Kuligt värre=)=)

2009-05-21 @ 21:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0