Bullbak

Hann åka ner till affären innan Jocke behövde åka, så nu har jag satt igång ett bullbak. Det var länge sedan jag bakade bullar. Jag älskar bullar och brukde baka det rätt ofta. Perfekta fikan att ha i frysen.  Men det tar ju lite tid, så därför har det inte blivit av.

Den här veckan är det verkligen fullt upp. Det är två träffar i skolan för Alice. Imorgon ska de träffa fröknarna och klasskompisarna och äta lunch i matsalen. Sedan är det grillkväll på dagis på torsdag och på fredag är det samtal med nya fröknarna på fm, sedan har Linnéa sitt kalas på kvällen. Så då heöver det handlas och bakas/lagas mat till det. Och sedan fyller hon ju på lördag! Då blir det kalas med och jag måste baka! När ska jag hinna det? Jaja, det löser sig. :)

Jag köpte förresten en örontermometer idag med, så den ska testas sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0