Ajaj

Har en liten rosslig kille med feber här.
I natt när han vaknade märkte jag att hans öga var lite igenkletat, han lät lite rosslig och så andades lite flämtande, så jag fattade att det skulle bli feber. Så han fick ligga i min säng. Alltid skönt att ha de nära när de är sjuka tycker jag. Så man kan ha lite koll.

Han har nog inte mycket feber, men vi får väl se hur det utvecklar sig. Funderar på att skaffa en örontemp, för det är ju stört omöjligt att ta med den där rektala. Han får ju panik och 2 min är ju verkligen att plågas. Men hur tillförlitliga är de på småbarn? Man hör ju så olika hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Carin

Vi kör öron på jobbet, funkar men hur pålitliga dte vågar jag ej svara, fråga apoteket...kram

2009-05-25 @ 08:43:11
Postat av: Tina

Usch ja.. Det är inte kul at ta tempen i rumpan men det känns som det är det som funkar bäst.

2009-05-25 @ 10:07:41
Postat av: Angelica K

Det finns jättebra servetter på apoteket nu för kletiga ögon,jag har dom hemma funkar bra när dom inte är så stora.



XOXO =)

2009-05-25 @ 14:04:02
URL: http://angelicaasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0