Tävling




Klänningen från Haléns är en sådan klänning som verkligen kan funka till alla tillfällen under hela sommaren. Snygg att ha till stranden, eller klä upp den med snygga assessoarer till en sommarkväll ute.

Skorna är helt underbara, skinnsandaler i guld. Så snyggt till sommarbruna ben. Och perfekta för mig som inte gillar att gå i klackar.

Väskan i mocca gillar jag. Fungerar hela året och man får plats med blöja och våtservetter. ;)


Denna tävling hittar ni hos Engla där kan man vinna ett presentkort hos Halèns för 1000 kr.

Kommentarer
Postat av: Maggan

SNÄLLA SNÄLLA FRIDA!! kan du inte skriva hur du gör kyckling med bacon och örtsås låter så smarrigt och vad är faitais (stavas det så?) jag är novisen vid spisen, du kan väl skriva under dina recept , där hämtar jag förslag. TACK TACK! krama din sjukling från mig, men bli inte smittad. KRAMIS!

2009-03-13 @ 16:47:39
Postat av: Maggan

Tack för receptet! hoppas du vinner , jättesnygg garderob, om man var 20 kg smalare och 30 år yngre håhåjaja! men jag har haft mycket kul nu är det ni yngre som får ta över men man är ju inte äldre än man känner sig.

2009-03-14 @ 01:00:27
Postat av: Frida

MAggan: Varsågod. Hoppas att det kan vara något. Och visst är man aldrig äldre än vad man känner sig! Och jag tycker att jag känner mig bättre och bättre hela tiden. :) Man blir äldre och klokare för varje dag! kram

2009-03-14 @ 06:18:59
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0