Tidig morgon

Idag fick vi gå upp 5.30 då gav jag upp.
 Han var jättepigg och jocke har match och då ska han få sova så klart.

Som tur är så hade jag kollat idag så att jag inte missade Lilla huset som numera börjar 6.30. Vad är det för tid?! ;-)
Fick också chattat med Lisa som också fick gå upp tidigt idag.

Nackdelen (ja en av dem) med att gå upp så tidigt är att dagen blir så lång. Och det lär bli svårt att hålla sig vaken till MF ikväll. Tjejerna väntar spänt! Men vem ska de rösta på? Jag har sagt att de måste välja EN. De har så många favoriter. Men måste det bli en så tror jag att det är EMD de röstar på. Linnéa har tom lagt in en bild på de tre som bakgrundsbild på min dator. Tack.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 9 så jag kan väcka min underbara make och sedan ta en lång promenad med Louise.

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Tina

Här blir det jobb i några TIMMAR och sen väl mys med familjen=)

2009-03-14 @ 09:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0