Tack!

Vad roligt med så många kommentarer. Man blir så glad!

Har precis kommit hem från Lisa. Vi tog en skön promenad dit och hem. Elias tycker att det är jättekul hos Ludde, han har så mycket  roliga saker och ett fint rum. Vill också fixa så Elias får ett eget rum, men det blir aldrig av. Jag vet precis hur jag ska göra och har toppenidéer!! Men så är det ju först badrummet som ska fixas. Min man kan visst inte göra allt på samma gång. Konstigt.

Men ialla fall ska vi åka till IKEA idag. Jag ska leta tips och inspiration och så klart köpa ljus. Det gör man väl alltid på IKEA?

Fick skattebsekedet idag. Jag får tillbaka hela 600 kr. :)
Jocke får betydligt mer och så ska han ju göra en massa avdrag så det känns kanon! Finns ju verkligen många håla att fylla nu. Badrum, husmålning, byte av foder och vindskivor, lägga marksten osv, osv.....

Kommentarer
Postat av: Thessan

Det e konstigt att det finns alltid saker att lägga pengarna på. Hugo älskar sitt fotbollsrum, både sover gott å e kul att leka i, ensam eller med ngn annan.

2009-03-31 @ 20:19:25
Postat av: Lena

Hi hi hi... Jag fick med tillbaka 600 kronor =) Gott att det blev mer för J.

2009-03-31 @ 22:35:59
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0