Onsdag

Dålig bloggande idag med. Men på em när Elias vaknade var han så ledsen och hade fruktansvärt ont i benen. Gick knappt att bära honom och han ville inte vara på golvet, bara ledsen och det är inte likt min solstråle.

Mamma hade ringt från jobbet och undrade om vi inte kunde komma ut till dom på em så jag packade på en ledsen kille och åkte dit. Där blev det bättre när det fanns mycket som distraherade.  Barnen målade på jättepapper och vi fikade och lekte en stund.

Vi får väl se om det kanske blir bättre efter natten.

Nu ska jag sätta mig och märka barnkläder. Ska sälja en massa kläder och leksaker som inte används. Fick mail av Ida om att det ska vara barnmarknad i Lje igen och de brukar vara poppis! Jag har inte sålt där förrut, men mailade tjejerna som har det och fick ett säljnummer som man märker sina grejjer med och pris. Sedan lämnar man in det på fredagen och så säljer de åt en och man får 70%.

Har ju så mycket fina flickkläder som inte kommer till användning längre så de behöver ju inte stå här på vinden och förfaras. Även lite pojkkläder och leksaker ska få säljas.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Kom på att om du har en babby barnstol så är jag intresserad av en sådan för jag gav min till min syrra innan jag viste att vi också skall få en baby.



Lisa

2009-03-04 @ 21:16:13
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Thessan

Ååå vad härligt med att få Frida bloggar att läsa:-). Min dag har variy bajs å då menar jag det i dess rätta bemärkelse. Ska berätta vad jag menar ngn dag för dig, he he. När e d barnmarknad?

Ha d gött!

2009-03-04 @ 21:55:41
Postat av: Frida

Lisa: Är det en matstol du menar eller ett babyskydd till bilen? Har nog båda delarna.



Thessan: Låter spännande! ;-) Marknaden är den 26 april tror jag.

2009-03-04 @ 22:04:30
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Ida S

Hm, skulle vara intressant att se de där fina flickkläderna innan alla andra får slita i dem på marknaden. Har du lust att göra en exklusiv förhandsvisning, V.I.P.? ;) Ida S

2009-03-05 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0