Hejho!

Nu har jag precis lagat mat. Måste liksom passa på att göra det den stunden Elias sover på em annars brukar det inte gå så lätt alltid. han vill gärna vara medoch röra i grytorna och ska smaka på allt. "Mmmmmmm, Mmmmm" Låter han hel tiden.
Idag blir det köttbullar, gräddsås och potatis. Jag kan lova att mina köttbullar är inte att leka med. ;-) Gott! Men det blir nog lite senare, för tjejerna skulle visst över till grannen och dricka varm oboy nu och jag fick världens godaste lasagne hos Lisa, så vi får nog äta lite senare.

Sedan kommer kanske Loiuse och tar en kopp med mig. Och så är det ju måndag och Alice ska köras o hämtas på gympan. Hoppas att J kan komma hem lite tidigare idag för jag ska på UV-samtal på Alice fsk med. Inte förrän 19.40.

Vad gör ni andra idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis !

Ser att ni har en liten kille som fyller år idag en stor grattis kram från oss allihopa. Ja det är tjatigt men vi måste ses snart hahah på allvar kramen

2009-03-02 @ 15:35:56
URL: http://sweetstar.blogg.se/
Postat av: Tina

Snart dags för jobb..Inte sugen alls idag, skulle bara vilja krypa upp i soffan.:(

2009-03-02 @ 17:11:49
Postat av: ida

GRATTIS Elias på din första födelsedag!!!!!!

Ja må han leva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-02 @ 20:27:59
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vi kom nyss hem från simhallen. Å vi gillar det lika mkt båda jag å Hugo. Har du varit i simhallen med Elias, din badkruka:-)?

2009-03-03 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0