Hejhej!

Matchen blev inställd.
En av pojkarna i andra laget var sjuk eller hur det nu var.

Idag har det varit full rulle här som det oftast är. Men extra idag med trädfällning och röjning av detta. Herre vad mycket träd och grenar det är i ett träd. För er som inte visste. ;)

Jag och Elias åkte till Torp och handlade utebyxor. Det var kul i ca 10 min. Han ör översocial i såna sammanhang och hejjer på ALLA. "Heeeeeeej, heeeej!" 
Men efter en butik tröttnade han. Lik sin far på detta märkte jag. SÅ några fler shoppingrundor med honom blir det inte.  Han får vara hemma med pappa då.
Vi hann iallafall med en snabb tur på MAXI och hadlade mat inför tacokvällen idag.

Har precis haft Louise här på en god latte med baileys. Det är faktiskt fredag. ;-)

Håller på med denna fighten med tjejerna om cyklarna. Jag vill inte att de ska cykla ännu, vill gärna att den där sopmaskinen ska sopa bort allt rullgrus innan. För förra året gjorde de några rejäla vurpor och skrapade sig. Men hur lätt är det nu när alla i grannskapen tagit fram sina cyklar?
Och så är jag så jäkla nervös över trafiken. Vi bor i en vändzon med en parkering i ändan, men bilarna kör fort som satan. De gasar upp vid vårt hus trots att alla som bor här vet att det springer ungar högt och lågt.

Vi har promenerat på morgonen med. Men ju fortare vi går rundan desto kortare är den med enligt stegräknaren. Den som i vanliga fall är ca 6 km var idag 4 km när vi ökade takten och tog den på 55 min istället för 65 min som vi gjorde när det var sämre väderlag.

Nu är det underhålla sonen som gäller.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Här i hålan cyklar en del ungar hela vintern. Dom cyklar till skolan i värsta snöstormen. Vi tycker att det ska bli vår först, torr asfalt osv. Som det var när vi var små. Då ställdes cyklarna undan nån gång på senhösten och var undan hela vintern utan undantag. Det blev ju som en GREJ när man väl fick ta ut cykeln första gången efter vintern.

2009-03-20 @ 21:45:16
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Maggan

Räknarn hinner inte känna av era steg, men ni vet ju iallafall hur långt ni har gått.kram

2009-03-21 @ 00:05:06
Postat av: Tina

Ni är verkligen duktiga med era promenader=)

2009-03-21 @ 07:28:59
Postat av: Tina

Jag hoppas allt är bra med er, så här länge brukar det inte dröja för uppdatering:)

Kram

2009-03-22 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0