Hej på dig!

Vad gör du?

Själv fick jag dra mig upp ur soffan för jag höll på att somna redan efter 10 min! Så ner och tvätta bort smink, ut med linser, på med morgonrock och in med en micropopcorn i micron.
Nu hetsäter jag popcorn för att hålla mig vaken. Man får inte somna innan sina barn när de är 5 och 7 år. Eller? De klarar sig säkert....;-)

Hoppas att vi alla tre kan somna till första framträdandet på MF så kan pappan bära ner oss alla.

Minns fortfarande att jag älskade att somna i soffan när jag var liten. Det var det bästa som fanns. Och att pappa bar upp mig till sängen. Vet inte varför. Men det var det.
Ibland kunde jag smyga upp när mamma lagt sig för att ligga på soffan och somna medan pappa tittade på tv. Sedan kånkade han upp mig.

Minns en gång när jag smög upp och tittade på "liftaren" med honom. Ett finger i pommes stripsen sitter kvar i huvudet. Och när en amn bands mellan två¨bilar... Ljuvliga barndom! *asg*
Tror det är tack vare den rysaren som jag inte är rädd för sånt idag. Gillar skräckisar.

Det blev inte att vi pkte till Ishallen idag för min kusin och hennes barn kom till min mormor o morfar så vi åkte dit istället. Vi åker och kollar konståkningen imorgon istället. Du som var där (Tina vet jag) kan väl berätta om det var något att se?

Kommentarer
Postat av: Tina

Det var därför jag inte såg er alltså=)



Jag blev glatt överasskad, tyckte det var jättebra!! Så det gillas nog av dina tjejer=)

2009-03-08 @ 08:24:54
Postat av: suss

Håller med, det är gott och somna i soffan! Ha det så kul i ishallen!

2009-03-08 @ 09:13:26
URL: http://sussblogg.blogg.se/
Postat av: Thessan

Fick J bära ner er? Ska ta en liten promenad m man å barn. Har inte varit utanför dörrarna sedan i onsdags. Hugo har ff oförklarligt hög feber. Runt 40 grader m huöret e på topp!!! Akta rumpan å ha d ql!

2009-03-08 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0