Gräsänka

Imorgon åker maken iväg på träningsläger. Det håller väl på större delen av veckan. Och veckan börjar med en studiedag. Och jag höll på att glömma det.

Nu har jag precis blivit färdig med tvättstugan. Vikt all tvätt, hängt tvätt och strukit. Jag måste sätta ner min radio tänker jag varje gång jag stryker. Men det händer inte så ofta och de gångerna går det rätt fort.

Mannen somnade med Alice i hennes säng, så jag får väl vara mitt eget sällskap och se Wipeout.

Gillade förresten gårdagens Robinsson! Kul att det är tufft för en gång skull. Men jösses så länge de har varit utan mat. Jag skulle inte ens klara en dag!

Pajen blev supergod.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Recept är aldrig fel;)

2009-03-22 @ 21:28:23
Postat av: Maggan

Nej just det,TACK!

2009-03-22 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0