*gäsp*

Gud vad trött jag blev nu när jag satte mig ner.

Har haft alla tre på rengörning vilket ledde till att min dusch blev lite kortare och lite kallare än vad jag hade önskat. Men nu sitter jag i soffan, nyduschad och fruktansvärt trött.

Nu kikar jag lite på Kattis och company och inväntar Desperate Housewives.

Ruskigt nöjd med mig själv efter den där propphistorien med. Först pajjade micron. Sedan funkade inte spisfläkten så de (hör o häpna) fattade jag att en propp måste ha gått. Och vårt proppskåp är av gammal modell. Jag gillaer de nya där man bara "flärpar upp" proppen igen när den går. Här skulle man leta upp den som gått, skruva ur och sätta i en ny.
Jaja, det gick och jag blundade nästan när jag skruvade i den, var rädd att huset skulle expoldera eller något! ;-)

Resten av veckan är uppbokade med trevligheter. Imorgon blir det fika hos Linda H, torsdag är det kyrkans barntimma och pappan kommer hem, fredag är det fika hos Angela och lördag är det Jockes födelsedag. Herre han fyller 35 år gubben. Vart tog tiden vägen. Han var ju nyss 22 år med  långa lockar...

Vad ska man hitta på till honom? Tips??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjejer kan;)

2009-03-25 @ 07:24:31
Postat av: Ida S

Hej! Verkar som du har fullt upp, men kanske vi kan få till en liten träff nästa vecka? Såg det lilla meddelandet tidigare i rullarna. Vi rättar oss såklart efter er, har inget särskilt bokat. Kommer gärna! Kram Ida

2009-03-25 @ 10:00:39
Postat av: Birks & Kalles mamma

Du kanske kan ge honom en fotboll.. Jag har hört att han tycker det är kul att spela. Hälsa i alla fall och gratulera så mycket från oss också!

2009-03-29 @ 14:28:37
URL: http://xhm.vanrillaer.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0