Duktig på att organisera

Ja det har jag varit idag. Började när jag skulle plocka ihop lite leksaker så fick jag äntligen tummen ur ****** och sorterade bort de allra minsta bäbisleksakerna och fick städat bland Elias leksaker.
Sedan har jag tvättat alla kuddar till soffan, alla Laban-snuttar. Jag har organiserat bland alla kort och filmer på datorn. Så nu ligger allt i fina mappar.

Det är skönt att reda ut oredan som inte syns, men känns.

Sedan har lille Elias ramlat ur soffan 2 ggr idag. Ja hans mamma (och pappa) är inte alltid med och passar. Man önskar ju att man kunde det. För det är det västa som finns när han slår sig. Jag blir nästan hysterisk. Men får ju dölja det för att inte skrämma honom alldeles. Tror att det satte djupa spår i mig när han rasade ner för trappan med gåstolen. Efter det är jag jätterädd när han slår sig.

Linnéa har testat fri-idrott idag och det var jätteroligt tyckte hon. Vi (Jag Elias o Alice) åkte ner och tittade. Eller ja, sprang runt.... Elias showade med att försöka hoppa häckar,klättra i ribbstolar och gå balansgång på bänkarna. Han blir något stort den pojken.  Får seom Alice kanske vill vara med också nästa vecka.

Nä nu är det kvällsmatsdags känner jag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar oxå att organisera! Höll på att bli galen på S härom dan när jag såg att han hade lagt in handdukarna i skåpet huller om buller, alltså inte i färgordning. :-D Först låg en beige, sen en vit, sen en brun. Så kan man inte göra jöh! :-D

2009-03-18 @ 07:57:01
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Brynja

oooh då kanske du enklelt kan ta fram High school Musical 1 åt mig då?? ;) va go han e på videon nedan! Kram B

2009-03-18 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0