Svänga de lurviga

Jag fick en förfrågan från min goda vän om jag ville med till Lyckorna i kväll och svänga mina lurviga? Och det blev jag faktiskt sugen på!

Frågademannen tidigare idag om vi kanske kunde gå dit och äta lite mat ikväll. Då säger han så här:

-Ja, jag kan fråga farsan om han vill komma och vara barnvakt så kan vi gå dit och se matchen på tv´n! (jätteglad)

Då svarar hans fru:
-Asch, nä det kan kvitta.

Så detta förslaget var bättre! Då kan mannen stanna hemma med barnen och se på matchen hemma på tv´n. ;-)
Alla nöjda!
Du är välkommen att följa med om du vill.

Kommentarer
Postat av: Jennie.K

Hej

Hoppas ni får en trevlig kväll, jag kan ej gå med vi ska få goda vänner på besök. En annan gång!Nu börjar det hända grejer med barnens rum, kul.

Kram

2009-06-06 @ 16:20:35
Postat av: ida

Hade vart roligt att följa med men ska ju jobba.. Blai!



Ha det så roligt!!

2009-06-06 @ 16:59:21
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0