Mormor o morfar

I eftermiddags kom mina godingar och hälsade på. Jag älskar när de dyker upp så där spontant.
De var ledsna idag för mormors bästa väns man hade hastigt gått bort i natt. Tänk vad jobbigt när alla vänner och syskon försvinner runt dig...

De behövde göra något roligt och då kommer de till mig. <3
Njuter av barnen och fikar/pratar och vi har det så mysigt. Egentligen skulle vi åka till mamma en stund för hon var längtanssjuk efter oss, men vi ringde hit henne i stället.

Mormor tyckte att de skulle ta en dag och komma ut och hjälpa mig med att grejja i trädgården. Det behövs.

Alice har varit med Joakim på träningen så de kommer nog snart nu. Hon behövde komma hemifrån lite. Idag har hon klättrat på väggarna. Det är så tråkigt på onsdagar och fredagar då hon inte är på dagis, för alla andra hon känner är på dagis och hon har inget att göra. Sedan kom Linnéa hem men hade med sig två kompisar och det är inte alltid det funkar med lillasyster. :(

Sitter och irriterar mig på två flugor som håller på att snuska sig. *usch*
Fast de var underhållande förrut; Elias och jag höll på att jaga dem. Han har aldrig sett flugor och tyckte att det var vansinnigt kul när vi jagade dem och viftade så de flög runt. Han skrattade högt!

Nu säger han förresten TACK. Klar, rent och kristallklart. Tack!

Ikväll är det Greys.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Skulle oxå vilja ha min släkt nära... Men d e mysigt när vi väl ses å då blir d ofta intensiva dagar å man vill "suga ur det göttaste"

2009-06-03 @ 20:44:29
Postat av: lisa hanfelt

Mysigt med spontana besök. Här är också fluger som håller på att snuska de har tillomed vandrat i min färg så att bordet fick svarta prickar.



Lisa

2009-06-03 @ 23:05:37
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: lisa hanfelt

Föresten vi är några mammor som skall gå ut och äta i morgon, du får gärna hänga på om du har tid och vill. Vi syns ju i morgon när barna leker.

Lisa

2009-06-03 @ 23:07:37
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0