Kolmården i bilder

Här kommer några bilder från Kolmården.

Börjar med en fikapaus vid Brådjupet med alla sälar.....



Hotellet var kanon för barnen. Med bra aktiviteter som bio-rum, spa/pooler, rita osv.... Rummen var otroligt fräscha och fina. Kolla bara in vår utsikt.

 

Elias gillade "Barnens lantgård" mycket. Han försökte mata fåren med  kottar, plocka deras lortar, klappa på dem och det roligaste måste ha varit getternas svansar! Så kul att försöka ta dem, för de viftade på dem jättefort när man kom nära. ;-) Han skrattade som en tok!
  

Elefanterna var roliga att titta på...


Och kamelerna. Alice kör en "Egyptian dance". Spexar som vanligt. Kompisen Adeline och hennes pappa Dragan avr med oss.


Andra dagen körde vi in i Safariparken. Elias var chaufför...


Sedan fick han sitta i mammas knä ett tag. Han var så trött och till slut blev han hysterisk och skrek och kastade sig framåt under resten av safarituren. Jag var helt slut.


Men många djur fick vi se och alldeles intill vägen.







Restaen av dagen regnade det och jag glömde kameran i bilen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hade ju vart skoj att åka dit, har nog inte varit där sen jag var liten. Men vi får nog hålla oss till Borås djurpark iår:)



Ni ser ju ut att haft det bra iaf. GOTT!!

2009-06-20 @ 11:52:01
Postat av: ida

Åhhh! Dit vill jag oxå åka!!!! Ser ju superhärligt ut!

2009-06-21 @ 07:56:25
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0