Jag; en fotbollshjälte.

Jag förundras ofta över hur min hjärna får till mina drömmar. De är ofta helt knasiga och med personer i som jag inte sett på 100 år.
Idag drömde jag om några människor som jag umgicks med för flera år sedan. Jag satt i skolan och de kom gående på väg till en fest och vi blev så glada över att ses så det blev kramkalas och tjo o tjim! Drömmden slutade på något konstigt vis med en stor fotbollsmatch mellan typ alla jag känner. Jag slet som ett djur men vi låg under länge men det slutade med att jag, JAG gjorde det avgörande målet och vi vann!
Ni kan tro att jag blev en firad hjälte. ;-)

Det tråkiga är att precis när jag ska öppna dörrarna och gå in för att delta i festen och bli vansinnigt hyllad. Hör jag från fotändan: MAMMMMMMMMMMMMMMA!!

Idag ville jag bara dra täcket överhuvudet och fortsätta drömma. Det var massor med folk jag ville träffa ju. Inte kliva upp och lyssna på Mora Träsk kl 5.45.

Kommentarer
Postat av: ida

haha!!!!



Frida "zlatan" Jensen!!!



2009-06-15 @ 07:09:49
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Tina

haha.. Man blir ju som man umgås säger dem ju så det är väl inte omöjligt Frida att du blir som din man;)

2009-06-15 @ 07:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0