Hemma igen!

Hej på er!
Vi har haft en toppenresa, på alla sätt. Ja et regnae iof hela dagen igår, men det gick bra ändå. Barnen hade regnkläder, men jag glömde min jacka hemma, men vi fick köpa regncape till oss vuxna så inga problem.

Det var jättelugnt i parken båda dagarna. Den första dagen hade vi tur med vädret och solen sken hela dagen och det var riktigt varmt. Vi sparade Safariparken till sista dagen.

Hotellet var helt kanonbra för oss med barn! Lekrum, biorum, riktigt bra resturant med underbart god buffé för alla åldrar och man fick rita på borsduken. Det var kul!

På hemvägen hände en dyr incident. Bär vi stannade i Borås för att äta på McD ska Linnéa öppna dörren (vi lånade pappas Toyota) så tar vinden tag i den tunga dörren och rätt som det är så ropar hon gråtande: "Jag bara råkade, jag bara råkade!!"
Ropade till jocke bakom bilen att kolla och det blev en rejäl buckla. Så detta lär bli dyrt.

Så summering av resan: Riktigt bra resa för oss alla, speciellt barnen. Men den blev j-kligt dyr i slutändan. :-(

Återkommer med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0