Hejsan!

Har inte haft tid eller möjlighet att hinna blogga idag eller igår.

Avslutningsen var jättefin. Det var som vanligt väldigt mycket folk i kyrkan så det blev trångt, men vi fick hyfsade platser och jag kröp fram för att höra och se bra när de sjöng sin sång med klassen. Jag satt precis framför dem för jag skulle fota och när jag startade kameran så hade jag glömt minneskortet hemma. Hoppas att LisaH kanske kan skicka någon bild till mig?

Men de sjöng otroligt fint. Vad duktiga de är och vad de vågar ta i och sjunga!

Efter avslutningen i kyrkan åkte vi ut till golfresturangen och åt lunch, sedan hem och på eftermiddagen var det tårtkalas här i flera omgångar.

Jag lånade några filmer av Lollo och vi bestämde oss för att se en film tillsammans jag och Jocke. Det händer ganska sällan att vi vill se samma film eller så har han sett filmen innan osv. Men ARN har vi inte sett så vi laddade upp för en mysig kväll. Men så fick vi inte igång ljudet på filmen så efter många försök fick vi byta film till 27 dresses. Så det blev en mysig kväll ändå. Tjejerna fick in tvn i sitt nya rum igår kväll så de skulle ligga där och se Talang. Men de somnade nog rätt fort. :-)

Idag har det varit Ljungskiledagen och Alice sprang Ljungskileslingan 1 km. Hon kom ganska sent i mål, men då hade hon en väldig fart så innan jag fick syn på henne trodde jag att hon måste ha ramlat. Men det visade sig att hon hade fått håll och tagit sällskap med Tilda, en kompis en bit innan hon kunde springa igen.
Men hon var njöd med sin medalj och kexchoklad som pris. De har spelat på hjul, ätit spunnet socker, hoppat i hoppborg osv så en härlig förmiddag har vi haft innan vi åkte med mamma o pappa hem och fick supergod mat; Färsk makrill med sås o potatis. Gott!!

Nu har vi landat hemma och inväntar läggdags. Jag äter på barnens godis, de är ute med Jocke och ELias. ;-) Han har bara sovit en timma idag mellan 9 och 10 för vi har inte haft tid och han har klarat det väldigt bra. Hittills. Vi får väl se om en timma, men då är det nästan läggdags ändå.

Tror jag skiter i att hänga tvätten nu och går ut och ser vad de gör istället.

Här är en liten snutt på Elias när han stängt av Mora dvd´n.

Kommentarer
Postat av: Carin

heeh uuuva... sötnos

2009-06-13 @ 21:11:28
URL: http://www.nogg.se/tiora
Postat av: L

Lilla sötungen... Han är ju för gooo =)

2009-06-14 @ 00:40:59
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0