Godmorgon!

Godmorgon förresten!
Här vaknade vi riktigt tidigt idag, innan kl 6. Men det gör inget det är fint väder, solen skiner jag har en maskin tvätt färdig. Ska hänga ut den när som helst. Vad skönt det är med timer på tvättmaskinen! Perfekt att tima in den att vara klar så här på morgonen.

Det blåser idag som det gjorde igår, men det var bara skönt för det var riktigt varmt så utan vinden hade det varit näst in till olidligt.

Som vi njuter i sommarvädret! Vi har varit på stranden alla dagar utom den i onsdag då vi hängde hemma hos mamma. Idag blir det stranden igen tror jag. Joakim är ledig idag, men jag tror att han hellre är hemma och sällskapar (och kollar hur man gör) med Morgan när han gör finishen i badrummet. Så då tänkte jag att ELias kunde hänga med grabbarna så åker jag med tjejerna och badar. Rätt skönt att göra så ibland, så får Elias lite vila och jag med! Det blir en del passande där vid stranden eftersom han gärna vill gå upp och ner mellan gräset och vattnen och det är en farlig kant.
Så idag blir det rena lyxen att bara ha tjejerna.

Vi måste hinna med att åka och köpa en blandare och en bottenventil med, men man är ju inte direkt sugen i detta vädret på att handla.

Så här mysigt har Elias det nu.


Mora såklart!

Vad ska ni göra idag? Berätta!!

Kommentarer
Postat av: Brynja

God morgon,

Sitter på tåget påväg upp till Stockholm. Ska på möte mellan 13:00-15:00. Sen ska jag strosa lite på stan och hem igen 17:36. Jag hoppas verkligen inte ni hunnit tröttna på stranden lagom tills helgen kommer!! Lördag & söndag hittar man mig med picknick ryggsäcken på Kungsparken! Hoppas vi ses där! Badrummet blir kanonsnyggt! Kram Brynja

2009-06-26 @ 09:02:57
Postat av: Anna T

Go morra go morra,

Vi ska nog ut till pappa och gotta oss, eller jag och Leon ska gotta oss medans pappa och Micke ska gräva fram sand till sandlådan (japp, det har tagit sitt lilla tag att få den helt klar, men nu har vi tröttnat på att ha en sandlåda utan sand hahaha har snarare blivit en pool :))

Have a nice one :)

2009-06-26 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0