Förkyld

Kände igår att jag kände mig lite konstig i halsen.  Idag vaknade jag med rethosta och förkyld. :(

Igår grejjade vi hela dagen med tjejernas rum och det blir faktiskt jättebra. Känns mycket större än vad jag hade räknat med. Jag gjorde sängen mysig med tavellister och böcker, lampor och stjärnor som lyser i taket till underslafen. Tjejerna älskar sin nya säng!
Vi sågade ut bänkskivan/skrivbordet så det passar framför fönstret, fick upp en expidithylla på väggen och nu är det mest fin-görat kvar. Lite hyllor ska upp, jag ska sy gardiner idag och få upp tvn så ska det vara klart. Ska ta lite bilder så ni får se om ni vill?

Idag skulle jag behöva åka till Torp och byta en bikini som L fick på sin födelsedag med. Ikväll är det klassträff i Kungsparken med L´s klass. Grilla korv och tacka av fröken. Hoppas att det blir bättre väder annars känns det inte så roligt. Dessutom börjar det kl 18 vilket inte är den bästa tiden för en småbarnsfamilj.

Har fått sålt sängen (igen!) med, de ska komma kl 20 i kväll så jag hoppas att min ma ska vara hemma då. Han hade blivit bjuden till Sverigenmatchen ikväll, men jag tror inte att han går.

Nu blir det frukost. Känner mig lite svag i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart vi vill se bilder=)=)



2009-06-10 @ 08:18:45
Postat av: Thessan

Hoppas att det blir bättre väder å att du piggnar på dig. Å JA vi vill se bilder på hur rummet blev!!!

2009-06-10 @ 08:29:41
Postat av: Brynja

Träffade din mamma på ica igår som sa att rummet blev fantastiskt fint! Jag vill se bilder

2009-06-10 @ 09:19:38
Postat av: lisa hanfelt

Väntar med spänning på bilder ifrån rummet. Kul att tjejerna är nöjda.

Krya på dig föresten vi syns väll i kväll. Lisa

2009-06-10 @ 11:30:23
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0