Flickrummet

Här mina vänner kommer lite bilder av rummet. Det är svårt att få bra bilder och i bra vinklar men iallafall.

I det stora hela....


Överslafen med den kanonbra bokförvaringen! Tavellist och köksgrej från IKEA.


Underslafen med stjärnbelysning, som inte syns på bilden...


Dålig bild på gardinen jag sydde. Helt slät och enkel kappa.


Och så sydde jag en matchande dyna till fotöljen.


Skrivbordet, inte riktigt klart men nästan...


Det är ju en del kvar att göra, men det är beboligt nu.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad mysigt det ser ut!!! !

2009-06-10 @ 16:34:20
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men är du på riktigt eller? Supermom!!! Jättefint är det! Har ni tapetserat nu eller fanns tapeterna sen tidigare??



Ser så himla mysigt ut!

2009-06-10 @ 17:54:06
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: Ja, dom var visst hennes och hon var så nöjd det var det som var det värsta

2009-06-10 @ 20:05:39
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt fint och tjejigt! Jag vet ju inte hur det såg ut innan, men vore jag några och tio år hade jag varit grön (rosa) av avund nu!! Hildas kommande rum får gå i vitt, rött och grönt, jag anar att det blir rosa så det räcker framigenom... //Ida S

2009-06-10 @ 20:07:09
Postat av: Brynja

Jättefint! Hörde från din mamma angående den alldeles jättefinurliga tavellist/kökshänges varianten =) Toppen! Kram Kram B

2009-06-10 @ 20:45:27
Postat av: Frida

Ida: Ja det blev riktigt mysigt faktiskt!



Angelica: Tapeterna var där sedan innan. Vi gillar de massor och den härligt röda funkar bra ihop med det rosa och även det beiga så de får vara kvar ett tag till. Där emot måste vi måla/tapetsera rummet som Elias ska ha för det är rosa. ;-)



Ida S: Tjejerna älskar det och det är mest rött och beige, med rosa detaljer så jag tror inte att det blir för mycket rosa. :-)



Brynja: Ja det var en bra idé som jag har hittat någonstans. Undrar om det var hos Angelica?

2009-06-10 @ 21:20:32
Postat av: linn

Hallåj ! va fint du fixat det till dem. Förstår att de är super nöjda, Fiffiga Frida får du heta nu då ,,,,,,hihihih kram på er

2009-06-10 @ 21:27:19
Postat av: Angelica

Ja, jag har tipsat om det :-) Så bra för böckerna trillar inte ner när man är där och river :-)

2009-06-10 @ 22:02:13
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica Karlsson

Jättefint,jag har hållit på m barnens rum härhemma nu m,och bara lite kvar nu,du borde finnas på styleroom.se,helt klart

XOXO

2009-06-10 @ 23:46:47
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Ser ju verkligen supermysigt ut! Lyckliga tjejer som får bo där=)

2009-06-11 @ 06:01:01
Postat av: Malin (svägerska)

Ja, verkligen mysigt....nu spelar det ju ingen roll om man sover uppe eller nere! Det har du grejat super!!!

Kramar från oss

P.s Ella tycker det blev fint jättefint (säger hon)

2009-06-11 @ 07:46:03
Postat av: Thessan

Tjusigt!!!

2009-06-11 @ 15:27:09
Postat av: L

Hur fint som helst!! Jag är grymt imponerad =)

2009-06-12 @ 08:52:31
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0