Fläkten

Just nu har jag en kille här som ska byta ut motorn på vår spisfläkt.
Och det var ju inte bara. För det innebar att jag måste vara behjälplig med att lyfta fanskapet och hjälpa till med det tunga jobbet. För den väger 50 kg och jag vill lova att det inte är lätt när man ska stå och hålla den över sitt huvud medan han ska hitta de små skruvarna den ska hänga på, sedan mecka in de små hålen på skruvarna och skruva fast den.

Jag har gjort detta en gång förrut. Då höll det på att sluta med skillsmässa mellan mig och maken.

Hur det ska gå denna gång med en vilt främmande karl vete sjutton. Han kanske ligger nergrävd i trädgården senare.

Wish me luck.  Och en massa styrka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Hoppas det gick bra så vi slipper läsa i tidningen om mord.:)

2009-06-04 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0