Beställt bilder och stranddag

Tog ju lite bilder åt mormor o morfar, han tycker att det är så fantastiskt och spännande med digitalkameran. Nu har jag skickat iväg en beställning till extrafilm. Där kan man nu få 40 bilder gratis. Passa på vet jag. Du uppger bara "40gratis" i erbjudandekoden.

Nu ska jag gå och knyta mig för hos oss är det fotboll på tv´n och jag är rätt matt efter en dag med fullspäckat schema. Stranden för andra dagen i rad.

Jag badar ju så klart inte. Det får allt bli över 20 grader innan jag doppar mig. Men flickorna badar. De är inte kloka! Drt första de gjorde idag var att simma ut till flytbryggan. Alice är som en fisk i vattnet och har snart simmat i ett år. Hon är så modig så det är nog det som gjorde att hon lärde sig så tidigt. Samma med cyklandet. Men det är nog också mycket tack vare att hon alltid vill göra samma som de stora. Hon och Linnéa är ju så täta i ålder så Alice tycker nog att hon ska kunna samma saker. På gott och ont. :) För många gånger tar man henne för äldre än hon är. Hon är ju bara 5 år lilla skruttan. Men hon är 1 kg tyngre än syrran och inte långt efter på längden heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallåj ! Hur va Kolmården ? Har aldrig varit där, nu har min Prins feber jag hoppas det inte håller i sig länge. Va skönt att du fick reda på va det va prickarna. Vi skall ta slottskogen nästa gång ni kommer hit det är super mysigt, gud va skönt att sommaren är här ! kram på er

2009-06-23 @ 22:28:08
Postat av: Thessan

Tack för tipset med fotona. Det finns ju alltid bilder att framkalla, kan ju bero på att man nu ständigt ser ett objekt som man kan fota. Skönt att ni fick rea på lite mera om prickarna. Ha nu en skön dag å bada lite iaf på stranden... Här ska vi ta upp Hugos stora pool med "fontän". Vill inte åka till stranden för än han har ätit färdigt medicinen mot halsflussen. Kram på er!

2009-06-24 @ 09:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0