Vågar man pusta ut?

et har inte blivit något mer med magsjukan är kräkningen i natt vid 01 och så var hon lös i lilla maggen på fm men har ätit med god aptit; potatismos och fisk, fikat på bulle och nu äter hon smörgås och thé.

Jag hoppas innerligt att detta var det hela. Men jag vågar inte pusta ut. Man vet ju aldrig, men jag hoppas att det var en kombination av för mycket majs och ostsås till de sk tacosen igår. Nu vill hon ha mer smörgås.

Själv väntar jag på svärfar som hämtar pizza åt oss. Vi har jobbat hårt med lite trädgårdsröjning och städning idag. (mest han) Linnéa åkte med Jocke till träningen för att komma hemifrån lite. Jag får tjata på dem för att hitta på något! Tycker att det är konstigt att de aldrig frågar efter lekkompisar. Annars är det alltid tjat om att leka när skolan är. Nu har de väl kommit in i någon behaglig hemma-lunk eller något.

Efter pizzan ska jag lägga knattarna, bädda rent i sängarna (har tvättat alla sängkläder, golv och sanerat allt jag har kunnat idag) sedan ta en god dusch och efter det ska jag till Louise och fixa lite bröllopspyssel.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0