Tristan

Elias har gått runt och sagt Tistan hela dagen efter vi var hos Lisa och träffade lille Tristan och hans mamma o pappa. Oscar och jag har bott grannar från ålder 4 och upp till vuxen ålder.  Goa Therese blev jag vän med i högstadiet och då blev hon störtförälskad i O och var hemma hos mig och spejjade på honom. Så kul att minnas det och att de fick varandra i vuxen ålder med. Och nu bor de i Norge och har fina lilla Tristan.



Han är precis ett år yngre än min lilla kille.

På em kom Nicke, (eller Kicki som Elias kallar honom) över och lekte en stund. Här kollar de in Mora Träsk för ovanlighetens skull.

Kommentarer
Postat av: Brynja

Wow, jag gick in pa sidan nar du uppdatera precis pa sekunden, det blev alldeles tokigt...=} Kram B

2009-07-31 @ 20:51:47
Postat av: frida

Brynja: Är du på Island nu?

2009-07-31 @ 21:13:36
Postat av: Anonym

Japp, nu befinner jag mig pa vulkanon! Flyger tidigt sondag morgon till stockholm och tar taget hem till uddevalla. framme ca runt 21.00. Vi ses pa mandag! Kram Kram B

2009-07-31 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0