Tråkväder

idag är det grått, regnskurarna kommer ibland men det är varmt!
Får säga att det är lite skönt faktiskt med en sån här dag med. Men snart får det bli sol igen för vi vill ha sommar. Men man hinner ikapp lite hemma nu med.

Igår fick jag snällt gå upp kl 8 trots att jag kom i säng vid 04 och hämtade in ELias i vår säng kl 05. Och efter en heldag med möhippa kl 9.30-03 var man inte helt lätt att få upp ur sängen. Men till slut så.

Satte igång att städa efter ett par koppar kaffe.

På em åkte vi till mamma o pappa där bröder med sambos gottade sig med. På kvällen la jag mig i soffan för att se en film. Vid kl 20 somnade jag till och vaknade efter 5 min och fick vräka i mig en massa godis för att hålla mig vaken till 22. Tack o lov har Elias sovit hela natten. (andra gången i hans liv!) och kl 6 hämtade jag in honom till mig där vi mös en stund med lite pussar o en flaska välling.

Pannkaksfrukosten är avklarad, ELias ligger i vagnen och ska sova och själv ska jag hoppa in i duschen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja fy f*n vilket väder!! Jag njuter inte!! Första dan på semestern. Ska det va så här??? Bläää!

2009-07-06 @ 11:18:10
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för de superbra tipsen, det blev ungspannkaka eftersom kusinvitamin bjöd på det några dagar innan och det verkade lagom lätt att göra :)

Jag njuter av vädret just nu ego Anna bara för jag jobbar sön-onsdag hela dagarna nästan. Fast jag tycker faktiskt fina vädret får hitta hit snart igen, det är ju trots allt sommarlov!

Ha en go dag

kram

2009-07-06 @ 11:32:18
Postat av: Anna T

Oj mitt namn hoppade visst bort :)

2009-07-06 @ 11:32:55
Postat av: Carin

här är vädret ostadigt o verkar göra precis som det vill.. torsdag kanske ryssvärmen komemr som de spår??? hoppas både i öst o i väst givetvis..;)

Kram

2009-07-07 @ 15:54:04
URL: http://tatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0