Onsdag

Vi har elektrikern här hemma nu som koppar in all el. Spots i taket är klart, de håller på med en massa sladdar, borrar och dyl. Byta proppskåpet och annat intressant. ;-)

Men idag ska det ialla fall bli klart!!

Igår hade vi en toppendag på Lekobus. Min lillebror kom dit för de bor precis där och efteråt fikade vi hemma hos honom. På vägen hem stannade jag, Lisa o Ludde på IKEA där vi fick shoppat lite handdukar, ljus och förvaring.

Vi avslutade kvällen på altanen  (efter grillad middag) med Louise och Johan som kom över på några glas rosé och en kaffe Karlsson. Skönt att passa på att njuta den kvällen det var fint.

Idag ska jag försöka hålla oss undan fram till 14 då kommer Maria o Sebban från Sthlm för en övernattning. Ska bli jättekul för vi har inte setts sedan vårt bröllop och Sebban har jag inte sett sedan han var 1½ år, nu är han 4½!!

Men innan dess blir det lite mathandling. Har varit effektiv idag ska ni veta och städat undervåningen, lagt in all tvätt i garderoberna. Städat i flickornas garderober, strukit osv...

Hörs sedan om det blir tid över. :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Snart dags att ta itu med Elias rum då :-) Kram

2009-07-15 @ 12:42:52
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu när proppskåpet är bytt...

2009-07-15 @ 12:43:47
Postat av: Maria

Och det var mkt god tacos och mkt trevligt sällskap att vara hos er.

VA?? var det 3 år sedan vi sågs?? Nej det kan det väl inte ha varit?

Det får ju inte hända igen, så länge.

kramar

2009-07-29 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0